paulenkim.reismee.nl

Van Tour!

Neem een kijkje in onze mobile home.

Reacties

Reacties

Oma Miny

Ik heb net de toer door de ? gekeken, dat ziet er gezellig en knus uit. Hebben jullie eerst een grote schoonmaak ??gehouden, het ziet er zo netjes uit. Heel veel liefs van mij???

Mieke Cathy Djara

?Gave auto,keurig onderhouden?Verder maken jullie goede filmpjes.Denk eens commercieel en film ook meer de omgeving,land,plaatsnamen en locals????????????????Dit kan dan verkocht worden als PR voor hen en misschien tijdens corona 2020.,Doe met mijn advies wat je goeddunkt??Het is natuurlijk wel een boeiend tijdsbeeld van de jongeren op roadtrip in corona tijd 2020.Ik geniet van jullie reis??

Marja Meijer

Wat een geweldige bus! Ook zo gezellig gemaakt. Allemaal lekker knus. Geniet maar lekker! ??

opa Ruut en oma Nel

Ik kom er aan in zo'n gezellige opgeruimde bus wil ik ook wel.

Edwin

Wow, gezellige bus hoor! Jullie zijn goed bezig!

Rita

Wat gezellig deze bus.
En inderdaad wat een professionele opnames zijn dat.
Liefs rita

Anja

Nou, ik kan niet anders zeggen, dan dat het er heel gezellig uit ziet.

Cock

Weer een leuke video en inderdaad, super opgeruimd, goed om te weten Paul...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!