paulenkim.reismee.nl

Update :)

Tijdje geleden!

Daar zijn we weer met een nieuwe en voor nu even onze laatste blog. We hebben besloten om toch terug naar huis te gaan. De regelen werden in Portugal nu ook steeds strenger en in de landen er om heen nog meer. Daar komt dan bij kijken dat we steeds minder konden doen. Daarom was het voor nu verstandiger om terug te gaan. We hebben 2,5 mooie maanden achter de rug, daar zijn we heel dankbaar voor en hebben we heel veel van geleerd.

Afhankelijk van hoe de situatie blijft, zijn we wel weer nieuwe plannen aan het maken. Richting Bonaire! Om daar voor een tijdje te wonen en werken! En uiteraard ons zusje/schoonzusje bezoeken! Dus we gaan zeker niet stil zitten :)

Super leuk dat jullie ons zo veel hebben gevolgd, onze blogs hebben gelezen en leuke reacties achter gelaten hebben!

En zodra we zijn begonnen aan een nieuw avontuur laten we daar uiteraard nog wat van horen op ons blog!

Groetjes van ons! Dit keer weer vanuit Nederland!

Liefs

Piet

Bedankt voor jullie mooie verhalen. Ik heb ervan genoten. Liefs Piet

Marieke

Lieve Kim en Paul,
jullie kunnen terug kijken op een prachtig avontuur vol met mooie momenten, hobbels, leermomenten en gelukkig ook ontmoetingen en lol. Dat kan niemand jullie ooit nog afnemen. Dat neem je mee in je rugzak. En voor ons hier thuis....was het wel heerlijk dat jullie er weer waren!
Waar jullie ook heen gaan: geniet van de reis, het navigeren, de uitdagingen en zoals Loesje schrijft:
"Waarom binnen je comfortzone blijven als daarbuiten zoveel meer te beleven valt?" Liefs xxx

Anja

Wat een verstandig besluit. Het is in ieder geval een mooie ervaring geweest en wij hebben jullie ervaringen mogen mee beleven. Dank jullie wel. Ik heb er van genoten.

Jullie hebben nu iets om naar uit te kijken. Bonaire! Ik neem aan niet met de camper. Whahaha.
Hopelijk kan jullie droom snel worden verwezenlijkt.

Voor nu wens ik jullie een gelukkig nieuwjaar waarin jullie dromen uit zullen komen en wij daar weer in worden meegenomen.

?❤?

Cathy Djara Mieke Heppener

Spannend,op naar de Antillen.???Jullie ook een goed ,gezellig en speciaal reizend 2021 toegewenst.??Ben benieuwd naar jullie nieuwe avonturen ??‍♀️??♥️?????

Rita harder

Goed besluit, voor allebei de beste wensen.
Jullie hebben in ieder geval een geweldige reis gehad.

opa Ruut/oma Nel

nou daar stond je dan heel onverwachts bij ons in de gang! Met recht een grote verrassing. Wat een goed besluit om voorlopig weer hier te zijn. Bedankt voor al jullie mooi verhalen, voor jullie en voor ons de moeite waard.

Ilse

Lieve Paul & Kim,

Jullie mogen heel trots zijn op wat jullie hebben gedaan!
Hoe gaaf zijn de plannen nu ook weer!!! HEERLIJK.
Ennnnn wij hebben dan ook een hele goede reden om naar Bonaire toe te komen. YEAH.

Succes met de voorbereidingen en de voorpret
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Marga

Welkom thuis
En de beste wensen voor het nieuwe jaar
En heel veel succes met jullie verdere plannen

Wilfred en Jacqueline

Happy new Year! Jammer dat we de verhalen en filmpjes vanuit de camper moeten gaan missen! Was superleuk om te volgen, maar wij begrijpen best dat jullie onder deze rare omstandigheden teruggekomen zijn. Leuk dat jullie nu weer verdergaan op Bonaire, hopelijk weer nieuwe verhalen en avonturen! dikke kus van ons

Marja Meijer

Welkom thuis, iedergeval een mooie droom waar gemaakt. Op naar de volgende belevenis. Liefs Marja en karel ??

peter gerber

Welkom terug. Mooie tijd om op terug te kijken. Neem mee wat je geleerd hebt de toekomst in. Succes met alle voorbereidingen voor nieuwe avonduren!

Jeannette

Beetje late reactie.
Wij hebben genoten van jullie ervaringen in het camperbusje. Heel blij om jullie weer thuis te hebben maar begrijpen ook dat jullie nog lang niet klaar zijn met jezelf te ontwikkelen. Hoe gaaf om dat op Bonaire te doen. Hebben wij een reden om af te reizen naar het eiland en jullie te bezoeken.
Heel veel succes en plezier met de voorbereiding❤️

Cock

Nog een late reactie...heel fijn om jullie met kerst en oud en nieuw weer bij ons te hebben. En wat een reis en ervaringen, en dat allemaal in die mooie (kleine) camperbus. En weer mooie plannen in het vooruitzicht. Veel succes, geniet van al het mooie en van elkaar. xxx Cock

Frans en Joke

Oeps we zijn wel erg laat met onze reactie.Wat hebben jullie het leuk gehad en zo te lezen gaan jullie weer voor een nieuw avontuur.....Bonaire?⛱
Geniet van alle voorbereidingen en veel succes! Groetjes.