paulenkim.reismee.nl

Update blog

Hallo iedereen

Vandaag weer een nieuwe blog! Hoewel we niet super veel te vertellen hebben.. eigenlijk hebben we de afgelopen dagen lekker gerelaxt en niet veel uitgespookt. Zo zijn we wel even een weekendje de grens over gereden naar Spanje, want daar kan je aioli kopen en dat MOEST Kim perse hebben haha. Daar 2 nachtjes geslapen en toen weer terug naar Portugal. ( met een goedkope volle tank, 1 euro per liter ) We zijn ook nog langs een kerk in faro gereden en daar is blijkbaar een koepel gebouwd van mensen botten/schedels. Het waren monniken en het moet laten zien hoe voorbijgaand het leven is. Heel indrukwekkend om te zien en ook wel een beetje eng.

Verder reizen we een beetje de kust van de Algarve af. Al is dat niet even makkelijk want je mag blijkbaar door een nieuwe wet in Portugal eigenlijk niet meer wildkamperen. En vooral langs de kust word het streng gecontroleerd. Nu dachten wij het gewoon te wagen en op een leuke parkeerplaats naast het strand te gaan staan met nog 2 campers. Rond een uurtje of 23.00 werd er op de deur geklopt. Politie. We mochten er niet staan. Nou dat wisten wij natuurlijk helemaaaaal niet en deden alsof ons neus bloedde. Gelukkig waren ze aardig en mochten we nog blijven staan en moesten we de volgende dag weg. Dus nu trekken we voor de nacht wat meer naar binnen en daar is het prima te doen. Geen controle en lekker rustig. Ik schrijf dit nu vanaf een betaalde camper plek die we nu voor 3 nachten gebruiken. Omdat we daar een kortingskaart voor gekregen hebben. Net even Ajax gekeken en dat zag er niet best uit. Moet Feyenoord het morgen maar weer is doen ;)

We hebben trouwens ook wat kerst spulletjes gekocht en een nieuwe poef! Zo komt de bus wat meer in de kerst stemming. Ik hoor dat het in Nederland ijskoud is dus we zitten hier nog prima! 16/17/18 graden maar toch voelt het lekker aan hier. Af en toe de zon dus we mogen niet klagen.

Wij gaan een filmpje kijken en verder genieten van onze reis!

Bedankt voor het lezen !

Normaal schrijft Kim de blogs. Dit keer doe ik het weer. Hoop dat het beviel.

Fijne avond/middag/ochtend, wanneer je dit ook leest.

Groetjesssssss!

Ps : we zullen morgen beginnen met een aantal foto’s toe te voegen !

Piet

Zo te lezen, hebben jullie het nog erg naar jullie zin. Wildcamperen zien ze door de vingers, maar wildplassen niet hoor? Ik wacht de foto's af van jullie avontuur, ben nieuwsgierig geworden. Groetjes en pas goed op jullie zelf.???????

opa Ruut/oma Nel

Wie schrijft die blijft, dus Paul doe je best het gaat je goed af. Fijn dat alles goed gaat en je to

Wie schrijft die blijft, dus Paul doe je best, het gaat je goed af, een leuk kort verhaal en ook weer van alles meegemaakt.

Anja

Goed te lezen, dat het goed gaat met jullie en dat jullie het nog steeds naar de zin hebben. Leuk dat jij ook eens schrijft, Paul. Lag Kim te slapen of keek ze voetbal ? ?? Ik ben benieuwd naar de foto's. Groetjessssss

Marieke

Leuk verhaal en die botten en schedels van monniken... Brrr...
Kim kijkt alleen voetbal als Virgil vsn Dijk speelt haha dus dan lag ze te slapen of was aioli aan het eten!
Liefs uit een heel koud Alkmaar

Jeannette

Fijn om jullie blog weer te lezen! Wat een feest voor Kim dat er aioli is gekocht,lekker gesmuld?
En ja dat wildkamperen,ik wil het niet weten??
Kerstsfeer in de bus,gezellig!!
Veel plezier op jullie verdere reis en ik kijk uit naar de volgende blog.
Liefs❤️

Rita harder

Klinkt eng die botten.
Blij te horen dat jullie het zo leuk hebben.

Sandra en Hans

Haha, ja die Kim; die weet wat lekker eten is! Goed geregeld hoor. Enne, gewoon lekker de onschuld uithangen hoor - dan sturen ze je vast niet weg....Zijn inderdaad weer benieuwd naar nieuwe foto's! Lieve groetjes voor nu, doei howdoe - de Brabo's.

Ilse

GOOD MORNINGG,

Yes, weer een nieuwe update:)
Wat leuk dat jullie even in Spanje zijn geweest, ennnn heerlijk Kim ik snap het hoor!
HAHA lekker Paul, Feyenoord gaat het vanavond maar laten zien!!! Dan zitten we gewoon 'samen' in de Europa league ( WIE HAD DAT GEDACHT )

We missen jullie wel hoor lieverdssssss
Blijf genieten en mooie avonturen meemaken!
Hier is het inderdaad heeeel koud, dus 17 graden klinkt prima, al zal dat vast ook koud zijn s' nachts in het busje..
Krijgen jullie nog steeds leuke reacties op de bus? Of is dat een beetje voorbij :p
Je schrijft ook goed Paul! Jullie kunnen het allebei heel leuk aan ons overbrengen!
ENJOYYY

Dikke kussss

Frans en Joke

Gezellige blog Paul!?

Groetjes.

Cock

Weer een leuk bericht van jullie. En jullie zien wel hele mooie dingen en beleven best veel. Dan is het hier maar saai. En lekker eten zien we voorbij komen. Ik zie alleen weinig nibits Kim ! Nou misschien vanavond als je samen met Paul naar de mooiste club van Nederland kijkt ! Heel veel plezier weer en lekker genieten hoor. xxx

Anja

Lekker suf, zeg. Zie ik nu pas, dat jullie foto's hebben geplaatst. Mooie en leuke foto's!

Cathy Djara Mieke Heppener

Blijf genieten van jullie????‍♀️ reis,dan blijven wij genieten van jullie blogs.?Van de week ga ik de foto's bekijken ?‍♀️

Edwin

He luitjes! Wanneer horen we weer eens wat want het is wel erg rustig aan het front!